Studiul de Marketing Turistic – Proiectul „6 Motive pentru a vizita zona transfrontalieră Mehedinți-Vidin”
Studiu de Marketing turistic Scopul studiului de marketing turistic este valorificarea patrimoniului natural și cultural și promovarea acestuia pentru o utilizare economică durabilă. Acest studiu a identificat elemente comune ale celor două regiuni pentru...
Ghid turistic – Proiectul „6 Motive pentru a vizita zona transfrontalieră Mehedinți-Vidin”
Travel-guide Crearea unui ghid de călătorie a fost necesară pentru promovarea eficientă a celor mai reprezentative atracții din zona Mehedinți-Vidin și a celor 6 rute turistice promovate de proiect. Scopul realizării acestui material a...
Hartă turistică – Proiectul „6 Motive pentru a vizita zona transfrontalieră Mehedinți-Vidin”
Touristic-map Crearea unei hărți turistice a fost necesară pentru promovarea eficientă a celor mai reprezentative atracții din zona Mehedinți-Vidin și a celor 6 rute turistice promovate de proiect. Scopul realizării acestui material a fost...
Cartea Artizanilor – Proiectul „6 Motive pentru a vizita zona transfrontalieră Mehedinți-Vidin”
Craftsmen-Book-EN-RO-BG Cartea artizanilor descrie artiștii meșteșugari locali și include imagini, făcute de echipa de proiect, tehnicile tradiționale de lucru și alte informații interesante ce au drept scop, promovarea artizanilor, meșteșugurilor locale și a proiectului...

English
Serbian