Strategia de marketing pentru promovarea produselor pescărești din cadrul proiectului Masuri de revitalizare a sectorului de pescuit, smis 145034, are beneficiar Asociația Pro-Mehedinți. Proiectul este finanțat prin Programul Operațional pentru Pescuit și Afaceri Maritime 2014-2020, Directiva Generală Pescuit – Autoritatea de Management pentru POPAM.
Conform Strategiei de dezvoltare locală integrată se dorește „dezvoltarea durabilă a teritoriului prin valorificarea resurselor pe care le deține. Viziunea Strategiei este ca, până în anul 2023, dezvoltarea zonei pescărești să fie canalizată spre fructificarea avantajelor oferite de resursele locale legate de pescuit și acvacultură, astfel încât să determine un aport semnificativ atractivității generale a teritoriului și a regiunii și să contribuie la îmbunatățirea condițiilor de trai a comunităților locale.
Măsurile Strategiei vor susține competitivitatea economică a zonei, vor stimula diversificarea economiei locale și vor îmbunătăți coeziunea socială, promovând principiile dezvoltării durabile și egalitații de șanse și asigurând integrarea inovației în intervențiile de dezvoltare. Strategia susține dezvoltarea infrastructurii pentru turism și agrement, alimentație publică cu profil pescăresc, va îmbunătăți modalitățile de valorificare a resurselor locale, va îmbunătăți capacitatea resurselor umane locale de a se adapta condițiilor economice actuale, va contribui la conștientizarea generală cu privire la importanța resurselor locale și va crește atractivitatea zonei, va stimula și atrage tinerii către învățarea pe tot parcursul vieții. Prin acțiunile concrete care vor fi susținute, Strategia își propune să încurajeze crearea de noi surse durabile de venituri pentru populația din zona pescărească pentru a susține bunăstarea socială din comunitațile locale.
Strategia de marketing poate de consultata si descărcată folosind link-urile de mai jos:
Strategia de marketing - antet POPAM

Română
English